Ik heb een vouchercode ontvangen, maar hij werkt niet.

Stuur een mailtje naar tickets@salonresidence.nl met daarin duidelijk omschreven welke code u heeft ontvangen, via wie of welk kanaal u deze code heeft ontvangen en uw naam en telefoonnummer. Wij zullen zo spoedig mogelijk contact met u opnemen om te zorgen dat u snel uw ticket voor Salon Residence kunt bemachtigen.

Ik heb geen bevestigingsmail van mijn ticket aankoop ontvangen.

Het zou kunnen zijn dat de bevestigingsmail in uw SPAM-inbox terecht is gekomen. Mocht u hem daar niet kunnen vinden, stuur een mail naar tickets@salonresidence.nl met de naam en het emailadres dat u heeft opgegeven bij uw bestelling en wij versturen de bevestiging opnieuw.

Ik denk dat ik mijn emailadres niet goed heb ingevuld.

Stuur ons een mail via tickets@salonresidence.nl met het verkeerde mailadres dat u heeft ingevuld en het juiste adres en dan passen wij het voor u aan.

Ik kan helaas niet komen. Kan ik mijn geld terugkrijgen?

Wat jammer dat u verhinderd bent. Helaas kunnen we geen geld teruggeven, maar wellicht kunt u iemand anders blij maken met uw ticket.

Ik heb een vouchercode ontvangen. Waar kan ik deze gebruiken?

Een vouchercode kunt u uitsluitend gebruiken in onze online ticketshop. Als u het bestelproces ingaat, wordt vanzelf duidelijk waar u deze code kunt invoeren. Let wel: de code is alleen geldig wanneer u de kaart aanschaft waarop de code van toepassing is. Mocht u hier problemen mee ondervinden, stuur dan een mail naar salon@salonresidence.nl.

Waar kan ik kaarten kopen voor Salon Residence?

U kunt uw kaart(en) kopen op onze online ticketshop die u kunt bereiken via verschillende links op www.salonresidence.nl.
Wilt u uw kaart(en) liever niet online bestellen? Dan kunt u terecht aan de kassa van het Singer Laren (Oude Drift 1, Laren). Dit kan ook voorafgaand aan het event tijdens openingsdagen van het museum (zie www.singerlaren.nl).

Ik kan mijn kaarten niet uitprinten. Kunnen mijn kaarten ook vanaf een mobiel apparaat worden gescand?

Mocht u niet in de gelegenheid zijn uw kaarten te printen, zorg dan dat u ze bij het betreden van Salon Residence gereed heeft staan op uw mobiele apparaat. Het is belangrijk dat u de helderheid van uw scherm zo hoog mogelijk zet om de QR-code te kunnen scannen.

Waar kan ik contact opnemen met een vraag over mijn bestelling?

Mocht u uw tickets niet ontvangen hebben of heeft u een andere vraag met betrekking tot uw bestelling, neem dan contact met ons op via tickets@salonresidence.nl.

Hoe krijg ik de door mij gekochte tickets?

Na het voltooien van de transactie worden uw tickets naar het door u opgegeven e-mailadres verstuurd. Heeft u geen mail ontvangen? Neem dan contact met ons op via tickets@salonresidence.nl

Krijg ik toegang tot Salon Residence met mijn museumkaart?

Helaas kunt u uw museumkaart tijdens Salon Residence niet gebruiken om toegang te krijgen tot het Singer Laren. Het hele museum is in gebruik voor Salon Residence. Na Salon Residence kunt u het Singer en haar tentoonstellingen weer bezoeken met uw museumkaart. Zie voor de tentoonstellingen agenda www.singerlaren.nl.